Sunday 15 May 2011

best2..SERONOK!!!

bunga api..wow2!! (x de kaitan sebenarnye).haha



sajer jer nie..aku nk share ngn korang..hoho..tdi abah aku ajak nk kete MYVI..myvi jea..BMW..krim salam jea la..hohoho..yg x blh bla..ajak aku pkul 7.15pm..dh nk maghrib lol..ahaks*gelak stail GIANT-SYAFIQAH YUSOP..haha..Aku agak terkejot beruk la,sbb abah aku nk amat2 syg kat kete tue..tiap2 hari duk lap kete tue..x sangka plak dye ajak aku..kononnye nk ajar aku bwk kete la..hehe..syg abah* dlm hati jea la.. aku pon ape lagi..NAK2!! JOM3!!..

Agak susah jgk la,,sbb tyme bljar aku guna kete manual..nie kete auto..wah2!! 1 MINIT bwk dah pndai..YAHOO!!..happy nk mampos..yg plg lawak..abah aku plak yg kalut..takot aku pi langgar pape entah..hahaha...just wait n see jea la..jap lgi hilang la kete tue..aku belasah, bwk pi umah tok ayah..hoho..sape sruh aku ambek lesen...tue la akibatnye..aku nk RACE puas2!!!


kete aku - dlm mimpi la..hoho

2 comments:

  1. hahh ni da bole DRIFT sampai shah alam da nii ;) tunggu ape lg sya?? balun laa :) hahahhaa

    ReplyDelete
  2. HAHAHA..satu batu pon x sampai,niekan SHAH ALAM,krim salam jea la..hahaha..x mau aku..nnty kena simbah acid.hoohohooho

    ReplyDelete