Friday 6 May 2011

TakDir iLahi..

Aku redha dgn suratan takdir ini....mungkin ade hikmah semua ini terjadi.




Syukur x terhingga aku ade sorng KAKAK..insan yg amat bermakna dlm hdop ini..Dye bgtau aku mulai skrng aku kena BERLAPANG DADA...restu ma dan abah sgt2 diperlukan...


kak wani: Saya rase ade hikmah awak dpt kos tue..


aku: sy pn rase cmtue..mngkin dh jalan hdp sy mcm nie..


kak wani: Restu ma dan abah sgt2 diperlukan kalo nk buat pape..


aku: mmg btol...ma mmg nk sgt2 sy jd ckgu..abah pn ckp dye lega sbb sy dpt kos tue..snang hdop,sbb skrng kerajaan mmg nk tenaga mahir dlm BAHASA INGGERIS..Sy rase mmg doa abah dan ma dh dimakbulkan ALLAH..


kak wani: Haa..tgk!! kn sy dah kate doa ma dan abah mmg makbul..ibu bapa lebih mengenali keupayaan anak2 mereka..so,skrng it`s up to u..


aku: hehe...x pelah..ape2 pn sy nk tunggu maktab dlu..kalo dpt maktab,sy mmg x kn pi U..kalu x dpt maktab,sy pi la U..hehehe..


kak wani: okey la tue,lgpun gaji ckgu bi skrng dah okey,..alaa...lps awk jd ckgu,blh smbung MASTER,PHD..pastue dpt jgk bergelar DR NURSYAIRAH..hehehe


aku: hahahaha..okeh..thanks 4 the advices..really appreciate them..huhu..



.Alhamdulillah aku dpt UIAM-ASASI BAHASA INGGERIS..mmg aku sedih nak mampos sbb x dpt jd doktor...booooooo...koya nk jd doktor..bio pn x dpt A..hahaha...sape sruh ko maen2 tyme exam..sape sruh ko TIDO dlm klas...pdn muka aku..it`s OKAY..I will learn from my mistake..

LET`S BYGONE BE BYGONE...NOTHING TO REGRET!! hahahaha....nmpaknye bgtue la perjalanan hdop aku..bgi aku SEMUANYE BARU BERMULA..GO2!!!..YOU CAN DO IT!!..

2 comments:

  1. xpe sya..just go on :)
    tau knape ko dpt kos tuh?
    sbb ALLAH tau kemampuan ko, :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..thanks miss Q..insyaallah aku akan buat yg TERBAEKK punye..hohohoo..

    ReplyDelete