Sunday 15 May 2011

teman gadohku.

JGN SLH PHM YEA..bc dlu..hohoho..








Selamat Hari Ibu.....sorry yea ma.lmbt wish kat ma..hehehe..saje jer nk jdi org last wish,bru gempak..
okeh..aku nie amat2 la degil nk mampos orgnye..keras hati,kpala batu..semua aku la..hehehe..ego sama tinggi ngan KLCC..mcm2 la kwn2 aku kat sklh duk ckp kat aku..tp aku suka...sewel kan?? hahaha..ade aku kesah??
Hanya kwn2 yg kenal aku jea akan kenal diri aku..aku mmg aku la..susah sgt2 la nk ubah perangai aku nie tau..adoiii..

Ma..sya mintak maaf bnyk2..sya slalu buat ma mrh kan?? hehhe..kalo korang nk tau aku sgt2 suka buat mak aku marah..ksian kat mak aku,slalu jea naik darah ngan aku..aku pon x tau la kalu shari x gadoh ngan mak aku nie mmg x sah..hehe..jgn pelik yea..aku dh biasa mcm nie ngan mak aku..maybe korang bermanja-manja ngn mak korang..aku laen..GADOH jea memanjang..tpi tuela cara aku dan mak aku RAPAT.. 

Gadoh Tandanye Sayang...hahaha..aku mmg suka gadoh..kakak aku ckp aku same2 degil ngn mak aku..sbb tue slalu gadoh ngan dye..aku x tau la nnty kalo dah msok U..nk gadoh ngan sape plak..hehehe..

Apepun..I LOVE U MUM..!! U ALWAYS IN MY HEART..

sajer tulis dlm nie..sbb mak aku x akan thu..hehehe..x suka tunjuk kat dye..MALUUU..hoho



4 comments:

  1. sweet gilaa syaaaa !!!!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..bnyk la ko punye sweet..nnty kencing manis plak..haha

    ReplyDelete
  3. ecehh malu malu miow pulak :p
    comel je cara hang rapat ngn mamita tercinta ;)
    gaduh gaduh manja gituu ^_^ ehee

    ReplyDelete
  4. hahaha..manja kpala hotak kot..ahaaa,..perang dunia ke sejuta kot..dish2..hahha

    ReplyDelete